منتدى شباب الحجايزه
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اداره منتدي شباب الحجايزه ترحب بك تشرفنا بك كزائر فتفضل بالتسجيل



Uploaded with ImageShack.us]

منتدى شباب الحجايزه


 
الرئيسيةبوابة المنتدىدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 احن الزمالك والزمالك احنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
des\ mostafa eid

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 75
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/03/2010
الموقع : شارع الترعة

مُساهمةموضوع: احن الزمالك والزمالك احنا   الخميس 22 أبريل 2010, 12:48 am

بسم الله الرحمن الرحيم

إلى كل محبى نادى الزمالك . الجديد سيكون لدينا بإذن الله تعالى اذا كان الاحتقان موجود وحب الشر ملوش حدود بنقول لملايكة الدنيا بقى ليكم فى منتدى الحجايزة عمود, تقدر تقول وتحكى وتظهر امجاد فريقنا دلوقتى ومن ايام الجدود, وان كان فى بشر غاوية تشعلل الحكايات وترفع الاشاعات بنقولهم احنا العقل والسبب موجود ,الزمالك هى الفن والشباب والنادى التانى عيل صغير مولود .
ولمن يختلف معنا بنقول
لكم اراؤكم ولى اراءُ والحياة ظلال واضواءُ
Laughing
ده تصميم صغير عملتوا بإيدى وحياة سيدك وسيدى


[b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الخميس 22 أبريل 2010, 4:07 pm

السلام علي من اتبع الهدي شكرا علي الاضافه ديه بس الفراعنه واجدادك كانوا اهلاويه
الا منقرع كان زملكاوي عشان كده ادوله الهرم الصغير عشان اتحطه فيه ال11 بطوله الحزنه ابتعكوا
بس خفرع اهلاوي وخد الهرم الكبير عشان تعرف ان الكبير كبير وصلي عالنبي امال وخلي الطابق مستور والسلام عليكم :ابراهيم ننس من جريده ذاصن ورويترز



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
hamadaghfar

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 37
عدد المساهمات : 353
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 31/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الجمعة 23 أبريل 2010, 4:09 am

بس يا Hoda

انا مش عارف ايه اللي دخل الاهلوية اللي بيعيشوا في الجبلاية في صفحة الزملكاوية

علي راي المثل
لوكان الشعر عزيز ما كنش زرع في الط٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
لو كانوا الاهلوية بني ادميين ما كانش النادي بتاعهم يبقي في الجبلاية و الجبلاية دي اسم الله علي مقام كل الاهلويه بيعيش فيها القروووود
من غضب ربنا عليهم سموا انفسهم الشياطين الحمر اي جهنم وباءس المصيييييريا قررررررروووووووود هاهاهاها واحنا عارفين القرود ايه الاحمر اللي فيهم واخد بالك يا اهلاوي يابوا طيي٠٠٠٠ حمرراااا

وانا معاك قلبا و قالبا لدفاع عن النادي بتاعنا ضد اي حد





محمــــــــد رشـــــــــــدي (ابو بســــــــــــمله)


عدل سابقا من قبل hamadaghfar في السبت 24 أبريل 2010, 4:01 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zoom

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
عدد المساهمات : 123
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : هنا او هناك مش فارقه كتير

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الجمعة 23 أبريل 2010, 9:03 pm

هرجع تانى واقول الزمالك ليس فريقا اشجعه ولكنه وطنى الكبير الذى اعيش فيه ولا عزاء لابو شعر عزيز اللى شعره موجود ف 000000 وتسلم على الصوره يا حبيبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
hamadaghfar

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 37
عدد المساهمات : 353
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 31/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الأحد 25 أبريل 2010, 3:23 am

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emy

avatar

الجنس : انثى
العمر : 258
عدد المساهمات : 4
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الإثنين 26 أبريل 2010, 2:44 pm

اكيد الزمالك احسن فريق في مصر ومش مصر بس في العالم كله واللي عنده شك في كدة يولع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الإثنين 26 أبريل 2010, 3:51 pm




-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
I.ELSOUDY

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 28
عدد المساهمات : 97
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
الموقع : الحجايزة

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الخميس 05 أغسطس 2010, 1:11 pm

مصر فوق الجميع
بما ان مصر = الزمالك + الاهلى
بما أن الاهلى مش بيشجع مصر الا عشان الاهلى
اذن مصر = الزمالك
اذن الزمالك فوق الجميع

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sayed
Admin
Admin
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
عدد المساهمات : 251
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 31/12/2009
الموقع : sayeder1@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الخميس 05 أغسطس 2010, 3:20 pm

ههههههههههههه طول عمر دمنا احمر مش زي ناس دمهم زي شىء
البطولات تعالو عندنا وعدوها والكؤؤس يعينى متتعدش بس اهم شىء فهمونى علي اى اساس بتهاجمونا
وعلي راي ورده انا عندى بغبان بنص لسان
شطار فى الكلام ولا حد ادكم ربنا يصبركم علي نفسكم
ام الاهلويه جهد وعرق وكفاح واسالو بطولات مصر وهيا تقولكو
مش عايز اعد بطولات الاهلى لان مينفعش المقارنه وشوفو مين بيشرف مصر فى كل المحافل العالميه
مش عايز افضل اعد فى نجوم لانهم محتاجيين ياما علشان نقدر نحصرهم واكيد مش هنقدر
طول عمركم كلام اما الفن والهندسه خليهم ينفعوكو والمشكله لا بنشوف منكم لعب ولا حتى نتيجه
ويسلام علي الادراه المحترمه واسالو لاعبيه الاهلى اللى عندكو كانو قطط مغمضه وفتحت عندكم
قله ادب تلاقي
[URL="http://www.alhnuf.com/tags-list/توبيكات-شعرية.html"]توبكات شعرية[/URL]
احباط الجماهيرده شىء عادي ده حتى عملو احصائيه عن مرضى مصر كلهم من الزملكويه والسبب معروف
[URL="http://www.alhnuf.com/tags-list/توبيكات-شعرية.html"]توبكات شعرية[/URL]

اخراج جيل ناضج ذو معنويات عاليه وده حلم كل زملكاوى
[URL="http://www.alhnuf.com/tags-list/توبيكات-شعرية.html"]توبكات شعرية[/URL]

بئولكم ايه الاحسن تخلو الطابق مستوووووووووووووووووور
[URL="http://www.alhnuf.com/tags-list/توبيكات-شعرية.html"]توبكات شعرية[/URL]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
I.ELSOUDY

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 28
عدد المساهمات : 97
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
الموقع : الحجايزة

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الخميس 05 أغسطس 2010, 10:41 pm

حد يرد يا جماعة انا تعبت مع الناس دى
ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ayman



عدد المساهمات : 1
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 23/10/2010

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 7:35 am

شئنا ام ابينا الزمــــــــــــالك فريق كبير فريق عظيم فريق بطولات
وعلى راى المثل لو لم اكن مصريــــــــــا لوددت ان اكــــــــــــــون زمالكويــــــــــــــا
[img][/img]
قشطــــــــــــــــــــــــة يامــــــــــــــــــــــــــــــان
prof / Ayman Eid Ibrahim
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الجمعة 26 نوفمبر 2010, 2:01 pm

معدش اللي انتوا كمان اه علي دي دنيا







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
des\ mostafa eid

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 75
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/03/2010
الموقع : شارع الترعة

مُساهمةموضوع: رد: احن الزمالك والزمالك احنا   الثلاثاء 30 نوفمبر 2010, 3:58 am

ياحمار
ياكلب
واحد منهم اللى داسته العربية
Shocked Laughing lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
احن الزمالك والزمالك احنا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب الحجايزه  :: قسم الرياضه :: الكورة المصرية :: رابطه مشجعي الزمالك-
انتقل الى: