منتدى شباب الحجايزه
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اداره منتدي شباب الحجايزه ترحب بك تشرفنا بك كزائر فتفضل بالتسجيل



Uploaded with ImageShack.us]

منتدى شباب الحجايزه


 
الرئيسيةبوابة المنتدىدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأحد 20 يونيو 2010, 10:16 pm


قام اليوم فريق الحجايزه الاول باستعداده للدوريات الخارجيه
حيث قامت عدده قري باستدعاء الفريق الاول في دواريهم وقد تسلمنا جداول المباريات واول البلاد هي دوره (الصفا) تبعا لذلك فقد قامت قريه غزاله الحبيبه بطلب منا بلعب مباراه وديه في ملعبهم ووافقنا علي ذلك الطلب اليوم
ذهبنا اليوم ولعبنا وتغلبنا عليهم (4/3) علي الرغم اننا لم نلعب من زمان وزي انتوا عارفين مفيش ملعب للبلد من 3 سنين وذلك كان يحتاج منا مجهود فظيع احرز الاهداف حريشه هدفين واحمد اسماعيل هدفين:



تشكيله فريق الحجايزه::::
المدير الفني الاستاذ / هاني عبد الجواد
احمد اسماعيل

اسماعيل سطوحي


طارق الغرباوي

ماندو

ايهاب محمد

صلصه

حريشه

احمد عبد المقصود

هيثم عاطف

عبد الباسط

احمد جمال ميدو

هاني النجدي

منصور السيد


اللقاء الاول مع الحصاينه ف دوره غزاله

فريق الحجايزه يهزم الحصاينه ويقترب من الدور التاني من دوره غزاله
كان علي راس الفريق الاستاذ هاني عبد الجواد كمديرا فني
المجموعه تتكون من
الحجايزه---الحصاينه---الجزيره
بدا الشوط الاول ظغط من فريق الحصاينه وبعد 5 دقايق سجلوا الهدف الاول عن طريق ضربه راس ثم بعد ذلك بدانا ننظم انفسنا من جديد وتقدمنا وسجلنا الهدف الاول عن طريق حريشه ثم تتوالي عليهم الهجمات وسجلنا 3 اهداف اخري عن طريق ايضا حريشه وينتهي الشوط الاول 4-1
الشوط التاني بدا ممل حيث اصيب ماندوا وخرج نزل عبد الباسط وخرج حريشه ونزل احمد عبد المقصود وخرج اسماعيل سطوحي ونزل هيثم
ولكن في نهايه المباراه تغلبنا 4-3 في اجمالي الاهداف
المطش القادم يوم 30 من الشهر الجاري مع فريق الجزيره

______________________________________________

اللقاء التاني مع عزبه الجزيره وتغلبنا عليهم 3/2 احرز الاهداف حريشه
بذلك صعدنا الي الدور التاني في انتظار قرعه الدور التاني

______________________________________________

اما في دوره الصفا يوم الاحد السابق اتغلبنا (5/4) بعد اداء مخيب في الشوط الاول حيث دخل مرمانا 5 اهداف مقابل 1 في الشوط الاول مما ادي احباطنا ولكن الشوط التاني من بدايه ضغط علي الفريق الاخر وتقدمنا بثلاث اهداف وانتهت النتيجه الي (5/4) لفريق ظفر
تقدم في الاهداف حريشه هداف الفريق ب 3 اهداف وصلصه نجم خط النصف بهدف
ولكن علينا ان نفوز علي الفريق الثالث اللي معانا في المجموعه (دويي الوسطي) ان شاء الله

_____________________________________________

اليوم (6/7/2010)
في دوره ابو داؤؤد الماتش الاول مع فريق ظفر
اقيمت المباراه الساعه 6
في الشوط الاول تغلبنا عليهم 2/0 بعد اداء رجولي وممتاز ولكن اللياقه كانت ليها دور في الشوط التاني تعادلوا معنا 2/2 بعد اداء مجيب
احرز الاهداف صلصه وحريشه في الشوط الاول



عدل سابقا من قبل hema في الثلاثاء 06 يوليو 2010, 3:22 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamadaghfar

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 37
عدد المساهمات : 353
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 31/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الإثنين 21 يونيو 2010, 1:05 am

قبل كل شئ لازم اقول مبروك علي الماتش الجامد اللي انتم كسبتوه وزي ما انتم عارفين فريق غزاله من الفرق الكبيره والفوز عليه صعب جدا خصوصا علي ارضه وبين جمهوره
رجاء اخير ياريت قبل اي ماتش هيتلعب تقولولنا اليوم حتي يتثني لنا متابعه اللقاء مباشرا و طوز كاس العالم . وان تو ثري فيفا لو حجايزيه و دومتم وا لعاقبه عندكم في المسارات
شكرا
:cheers:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الثلاثاء 06 يوليو 2010, 3:24 am

انتظروا ماتش الحجايزه اليوم في دوره ابو داوود الماتش الساعه السادسه ان شاء الله
❤ ❤ ❤







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الثلاثاء 06 يوليو 2010, 9:19 pm

ان شاء مباراه الحجايزه ودويي الوسطي في دوره الصفا غدا الساعه 6 مساء
خسرت الحجايزه الماتش اللي فات 5/4 من فريق ظفر والماتش اللي جاي ده مهم الفوز فيه



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الخميس 08 يوليو 2010, 12:47 am

اليوم في دوره الصفا تغلبنا علي فريق دويي الوسطي 2/3 احرز الاهداف
الهدف الاول احمد اسماعيل
الهدف التاني هاني النجدي
الهدف التالت حريشه
احسن لاعب في الماتش حريشه وخد 20 جنيه وكزازه كوكاكولا







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
des\ mostafa eid

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 75
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/03/2010
الموقع : شارع الترعة

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الخميس 08 يوليو 2010, 1:16 am

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك بلدنا امانه فى ايديكوا .....
المهم الكأس
\ وعلى رأى المثل ياداخل بين البصلة وقشرتها تطلع البنت لامها/
ولع ولعهم الليلادى الماتش بتاعهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الإثنين 12 يوليو 2010, 2:24 am

اللقاء الاول في دوره كفر سنجاب معانا في المجموعه (الحصاينه--المقاطعه)
كان الماتش اليوم مع فريق الحصاينه اتغلبنا 6/4
احرز الاهداف للفريق
1 -- حريشه
2 -- احمد اسماعيل
3 -- صلصه
4 -- اسماعيل سطوحي


Sad Sad Sad



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: وداعا حريشه   الأربعاء 14 يوليو 2010, 6:06 pm


انتقل حريشه من فريق الحجايزه الي فريق جبل احد في السعوديه يوم الثلاثاء الماضي



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: الحجايزه تتاهل كاول المجموعه وايهوو نجم اللقاء   الخميس 15 يوليو 2010, 1:10 am

ذكرت صحيفه ذا صن في صفحتها الاولي هذا العنوانSadالحجايزه في المربع الذهبي وايهو نجم فوق العاده)
لقد كان فريق الحجايزه اليوم في قمه تالقه حيث استطاع بخبره لاعبيه وتالق لاعبيه الشباب واستطاع التغلب علي فريق ظفر بطل اوروبا بهدف قاتل للواعد (محمد ثروت صلصه).وقد اعرب النجم صلصه عن سعادته لاحراز الهدف الذي ساعد فريقه في تصدر المجموعه مبتعادا عن مضيف الدوره الذي كان من المفترض ان يقابله اذا كان فريق الحجايزه ثانيا في مجموعته.وقد عبر اللاعبين عن سعادتهم للتاهل واعربوا عن استعدادهم لخوض الادوار التاليه بنفس الروح .والجدير بالذكر ان الفريق عاني طوال الفترات السابقه من الاصابات اللعينه.وقد اختارت صحيفه فرانس فوتبول النجم المصري (ايهاب محمد )كنجم اليوم واعطوا له هديه (مصحف).







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
د. أحمد محفوظ

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 247
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
الموقع : مدير المنتدى الطبي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الخميس 15 يوليو 2010, 9:16 am

ذا صن ...........ههههههههههههههه

يا نهار اقعد ساكت ......ما تتكلمش خالص........

Wait the H.R.L
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sayed
Admin
Admin
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
عدد المساهمات : 251
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 31/12/2009
الموقع : sayeder1@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الخميس 15 يوليو 2010, 7:12 pm

كل قلوبنا مع فريق الحجايزه والى الامام دائما
دحنا مقطعين الدنيا اهوه اومال بئا لما يرجع محفوظ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد حكيم

avatar

عدد المساهمات : 23
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 01/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الجمعة 16 يوليو 2010, 3:28 am

بسم الله ما شاء ...... الله اية الحلاوة دى ...... البلد مكسرة الدنيا والبركة فى النجم منصور السيد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
د. أحمد محفوظ

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 247
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
الموقع : مدير المنتدى الطبي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الجمعة 16 يوليو 2010, 8:43 am

و الله انت اللي منور يا ابو حكا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: التعادل سلبيا كان خطوه البدايه في دوره منشيه عزت   السبت 17 يوليو 2010, 1:49 am

الحجايزه تبدا مشوارها في دوره منشيه عزت بتعادل مخيب للامال مع فريق كفر عزام رغم الاداء الراقي من بدايه الماتش حتي صافره النهايه.
بدا الفريق المباراه بدايه جيدهوقاموا بعده هجمات وتسديدات قويه للمدفعجي ايهاب محمد والجناح الطائر اسماعيل سطوحي.وقد اضاع اللاعب الخلوق احمد عبدالمقصود هدف مؤكدا بتمريره سحريه من الجناح الطائر.وقد اهدر المهاجم الدولي الشاب محمود النص ثلاثه اهداف مؤكده كانت كفيله لتقدم فريق الحجايزه.وقد استفاد الفريق من خبرات اللاعب الدولي احمد اسماعيل في خط الدفاع حيث انقذ كره من علي خط المرمي .فيما كان الحارس العملاق طارق الغرباوي في قمه تالقه اليوم وصد عده انفرادات .فيما كان النجم الصغير شريف اشرف احتياطيا في هذه المباراه.وغدا انشاء الله سيكون لقاء ناري للفريق مع فريق المقاطعه في دوره كفر سنجاب في ثاني لقاءات الدور التمهيدي ويذكر ان الفريق قد خسر المباراه الافتتاحيه له في المجموعه علي يد الحصاينه بنتيجه 6/4



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   السبت 17 يوليو 2010, 5:32 pm

بعد اقل من ساعتين تنطلق المباراه بين الحجايزه وفريق المقاطعه في دوره كفر سنجاب تابعونا



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   السبت 17 يوليو 2010, 10:47 pm

خروج فريق الحجايزه من دوره كفر سنجاب بعد اداء مخيب للامال عقب الخساره من المقاطعه 1/3

علي العلم ان الماتش الاول ايضا اتغلبنا 4/6 من الحصاينه لنتزيل المجموعه بدون ولا نقطه

*************************************************

ان شاء الله يوم الاتنين في دوره ابو داوود مع فريق السماره في دور 16 الساعه السادسه مساء



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
sayed
Admin
Admin
avatar

الجنس : ذكر
العمر : 29
عدد المساهمات : 251
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 31/12/2009
الموقع : sayeder1@yahoo.com

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأحد 18 يوليو 2010, 1:48 am

قلوبنا معكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
des\ mostafa eid

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 75
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/03/2010
الموقع : شارع الترعة

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأحد 18 يوليو 2010, 9:56 pm


ايه ياابنى احنا على طووووووووووووول مهزومين .... ماضاقت ألا لما فرجت

ربنا يستر ... والخيبه دى تبعد عن شباب الحجايزة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الإثنين 19 يوليو 2010, 4:17 pm

اليوم الساعه 6 ماتش الحجايزه مع فريق السماره في دوره ابو داوود (دور 16)







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الإثنين 19 يوليو 2010, 9:24 pm


الحمد لله انتهت المباراه بين فريق الحجايزه الاول وفريق السماره بفوز الحجايزه 1/2
الشوط الاول انتهى بتقدم السماراه 0/1 ولكن الشوط التاني بدا بشراسه في اول دقيقه بتمريره من احمد عبد المقصود للنص احرزها في المرمى وبعدها 10د بهجمه من النص لوحده من نصف الملعب وراوغ عدده لاعيبه واحرز الهدف معتمدا ع نفسه وتقدم بالهدف التاني
التغيرات (هاني) مكان( احمد عبد المقصود )-(شريف اشرف) مكان (صلصه)-- (هيثم )مكان (ايهاب)
احسن لاعب في المباراه( النص) الذي احرز الهدفين وبذلك صعدنا للدور 8
المباراه يوم 24 من الشهر الجاري




-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الثلاثاء 20 يوليو 2010, 10:01 pm

تتوالي الهزايم والخروج من الدورات اليوم خرج فريق الحجايزه من دوره غزاله اثر الهزيمه الثقيله من فريق ابو داوود 0/4

غدا في دوره الصفا مع فريق كفر الصالحات في دور 16 وربنا يستر



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
hamadaghfar

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 37
عدد المساهمات : 353
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 31/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأربعاء 21 يوليو 2010, 2:10 pm

٤/0 بس ياراجل د انا من كتر الكلام علي الفريق حاسس انك بتكلم علي فريق جامد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
tharwat

avatar

العمر : 27
عدد المساهمات : 38
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/01/2010
الموقع : كليه الهندسه

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأربعاء 21 يوليو 2010, 3:34 pm

ياراجل دى منظر صور تحطها عل المنتدى المفروض تصورهم بالزى الرسمى للفريق

ثانيا
اتعلم الكتابة

ثالثا

دورة ايه اللى بتتكلم عليها هو احنا عندنا ملعب اوحتى لعيبة





لن أنساك
nEvEr
but ever
for ever
forget you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأربعاء 21 يوليو 2010, 4:10 pm

يا ثروت لازم يكون كلامك احسن من كده ومش تغلط في اي حد وبعدين احنا مش شغالين في الصحافه



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: الحجايزه تستهل مشواره في دوره السرسي بفوز كبير علي فريق تمي الامديد 0/4    السبت 24 يوليو 2010, 1:16 am

لقد تمكن فريق البلد اليوم في العوده الي مستواه المعهود الذي افتقدناه منذ عام 2003/2004
بالفوز العريض اليوم علي فريق تمي الامديد .وقد بدا الللاعبين المباراه بجديه شديده وخاصه بعد الخساره الثقيله في المباراه السابقه من فريق ابو داود 0/4 في دوره غزاله .
تشكيل الفريق:
حراسه المرمي: طارق الغرباوى
الجناح الطائر :اسماعيل سطوحي
قلب الدفاع:ايهاب محمد
خط النصف:احمد اسماعيل
خط النصف:احمد عبدالمقصود
راس الحربه:محمد الجندي

دكه الاحتياط:
ماندو - شريف اشرف -هاني النجدي -رمضان سامي

وقد احرز الهدف الاول النجم احمد اسماعيل بكعب رجله علي طريقه ماجر
ثم جاء النجم شريف اشرف بالهدف الثاني بعد خروج محمد الجندي مصابا في وجهه
بعد ذلك اتطاع النجم هاني النجدي بعد بدقيقه من احراز الهدف الثالث بعد نزوله كبديل لايهاب محمد
وقد جاء النجم شريف اشرف بالهدف الرابع القاتل قبل انطلاق صافره الحكم بلحظات وبذلك يتصدر فريقنا مجموعته من اولي مبارياته في دوره السرسي وسيكون اللقاء الثاني مع ابو قراميط


وقد اكد الجهاز الطبي والفني بقياده ابراهيم الغرباوي وعبدالغني ابو احمد عن غياب احمد اسماعيل فتره لاتقل عن يومين بداعي الاصابه وقد يعود ابراهيم محمد للفريق قريبا بعد تعافيه من الاصابه


انتظرونا يوم الاحد في دوره ابو داوود في دور التمانيه مع فريق كفر الامير .







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hamadaghfar

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 37
عدد المساهمات : 353
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 31/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   السبت 24 يوليو 2010, 1:29 am

احسن وحوش ايوه كده والله وعمالوها الرجاله ورفعوا راس مصر بلدنا
لوسمحتوا سوال واحد هو فريق تمي الامديد ليه الاسم الغريب ده '''''''''
محمد رشدي Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: اليوم في دور 8   الأحد 25 يوليو 2010, 4:45 pm



ن شاء الله بعد اقل من ساعتنين تنطلق مباراه الحجايزه مع فريق كفر الامير في دور الثمانيه في دوره ابو داوود


:) Very Happy Very Happy :) Very Happy :) Very Happy :) Very Happy



-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
engehab

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 30
عدد المساهمات : 927
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 28/12/2009
الموقع : مدير عام المنتدي

مُساهمةموضوع: الصعود ل8   الأحد 01 أغسطس 2010, 2:32 am

يوم امس تغلب فريق الحجايزه علي فريق صدقا في دور 16 في دوره شبراسندي

حيث كان الماتش من الفريقين رائع وجميل ويذكر ان فريق الحجايزه كان الامتع من حيث الاداء وايضا يتميز لانه احرز الهدف الاول في الشوط الاول عن طريق الاعب (ايهاب محمد) بتمريره من محمود صالح وايضا اضاع صلصه و شريف اشرف العديد من الاهداف المحققه في الشوط الاول والثاني ايضا مما كان يتيح لنا التقدم بالعديد من الاهداف وتالق كل لاعيبه الفرقه اليوم

حيث تالق احمد اسماعيل نجم الدفاع وايضا اسماعيل سطوحي الجناح الطاير وصلصه واحمد عبد المقصود نجوم الدفاع وايضا محمود صالح وشريف نجمي الدفاع

التغيرات(ماندو-- مكان--احمد عبد المقصود)
(الجندي --مكان--صلصه)




-----------------------------------------------------------------------------------
منتدى شباب الحجايزه (الامتع - الامثل -الاحسن -الاسبق)






دعاء يخيف الشيطان

﴿ اللهم إنك سلطت علينا عدواً عليماً بعيوبنا ، يرانا هو وقبيله من حيث لا نراهم ، اللهم أيسه منا كما أيسته من رحمتك وقنته منا كما قنته من عفوك ، وباعد بيننا وبينه كما باعدت بينه وبين رحمتك وجنتك)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://elhagayza.yoo7.com
I.ELSOUDY

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 28
عدد المساهمات : 97
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/01/2010
الموقع : الحجايزة

مُساهمةموضوع: رد: اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010   الأحد 01 أغسطس 2010, 11:44 am

فريق الحجايزة فريق كبير بس لازم يكون فى شجاعة عند مقابلة المنافس
ازاى نتغلب من ابو داود اربعة ونغلب تمى اربعة ازاى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
م. ابراهيم محمد

avatar

الجنس : ذكر
العمر : 27
عدد المساهمات : 372
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009
الموقع : الحجايزه -الدور الارضي -السنبلاوين -دقهليه

مُساهمةموضوع: الحجايزه تصعد لنهائي شبرا سندي   الأحد 08 أغسطس 2010, 12:00 am

فاز فريق الحجايزه اليوم علي فريق الحصاينه بهدف لصلصه وبالتالي تصعد لنهائي دوره شبرا سندي لتلاقي ابو داوود يوم 9/8/2010







مع تحياتي :المهندس ابراهيم محمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اخبار فريق الحجايزه لكره القدم صيف 2010
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نور الجداع
» كوني كأجمل تفاحة...نصيحة موضحة بالصور......
» خالد مقداد و زيارتة للجزائر
» شرح منهج الكيمياء كامل وشامل للصف الاول الثانوى
» وظائف في الجهاز المركري للمحاسبات

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب الحجايزه  :: قسم الحجايزه اليوم :: الحجايزه في سطور-
انتقل الى: